Zapomnij o kompromisach i granicach. Z Lapierre Overvolt AM 4.6 GEN 5 każdy szlak stoi przed Tobą otworem, a każda góra staje się zaproszeniem do niezapomnianej przygody. Ten elektryczny rower górski typu full suspension to kwintesencja wszechstronności all-mountain z wyraźnym zacięciem enduro, zaprojektowany, by dostarczać maksimum frajdy i adrenaliny, niezależnie od tego, czy wspinasz się na strome przełęcze, czy szalejesz na technicznych zjazdach. Wyposażony w potężny silnik Bosch Performance Line CX najnowszej generacji, zawieszenie o skoku 170 mm, progresywną geometrię i przemyślaną konfigurację mullet, Overvolt AM 4.6 jest gotów zredefiniować Twoje postrzeganie jazdy w terenie. To nie tylko rower – to Twój partner w przekraczaniu granic, odkrywaniu nowych horyzontów i czerpaniu czystej, niczym niezmąconej radości z każdego kilometra pokonanego na szlaku.
Model Overvolt AM 4.6 to znacznie więcej niż suma jego komponentów. To przemyślana maszyna, w której każdy element współgra, by dostarczyć Ci niezrównanych wrażeń. Oto, co wyróżnia go na tle konkurencji:
To tylko przedsmak tego, co oferuje Lapierre Overvolt AM 4.6. Zanurz się w szczegóły poniżej, aby odkryć pełnię jego możliwości i zrozumieć, dlaczego jest to rower stworzony dla prawdziwych pasjonatów górskiej jazdy.
Lapierre Overvolt AM 4.6 to rower stworzony z myślą o riderach, którzy nie chcą wybierać między efektywnością na podjazdach a pewnością i zabawą na zjazdach. Jeśli kochasz eksplorować górskie szlaki, od szybkich, płynnych singli po techniczne, kamieniste trasy enduro, ten model jest dla Ciebie. To idealny wybór dla:
Jeśli identyfikujesz się z którymkolwiek z tych profili, Lapierre Overvolt AM 4.6 może stać się Twoim wymarzonym towarzyszem górskich przygód. To rower, który inspiruje do przekraczania własnych granic i czerpania pełni satysfakcji z jazdy w każdym terenie.
Lapierre Overvolt AM 4.6 to prawdziwy specjalista od zadań specjalnych, stworzony do pokonywania szerokiego spektrum górskich wyzwań. Jego wszechstronny charakter sprawia, że doskonale odnajdzie się w różnorodnych warunkach, od lokalnych hopek po alpejskie trasy. Oto, gdzie ta maszyna rozkwita:
Niezależnie od tego, czy planujesz szybką rundę po pracy na ulubionych "singlach", czy epicką, wielodniową przygodę w górach, Lapierre Overvolt AM 4.6 jest gotów podjąć wyzwanie i dostarczyć Ci niezapomnianych wrażeń. To rower, który nie zna słowa "nuda" i zawsze zachęca do poszukiwania nowych, ekscytujących tras.
Rama Overvolt AM 4.6 została wykonana z wysokiej jakości stopu aluminium (HIGH Aluminium), co zapewnia doskonały kompromis między wytrzymałością, sztywnością a masą. Konstrukcja została zoptymalizowana pod kątem agresywnej jazdy w trudnym terenie, typowej dla segmentu All Mountain i Enduro. Zintegrowana w dolnej rurze bateria Bosch PowerTube 600Wh nie tylko świetnie wygląda, ale także przyczynia się do obniżenia środka ciężkości, co pozytywnie wpływa na stabilność i prowadzenie roweru.
Kluczem do wyjątkowych właściwości jezdnych Overvolt AM 4.6 jest jego nowoczesna, progresywna geometria.
Taka kombinacja parametrów geometrycznych, w połączeniu z konfiguracją kół mullet, czyni Lapierre Overvolt AM 4.6 niezwykle wszechstronną maszyną – stabilną i pewną na zjazdach, a jednocześnie zwinną i efektywną na podjazdach. To rower, który zachęca do dynamicznej i agresywnej jazdy.
Kluczowym elementem każdego roweru full suspension jest jego zawieszenie. W Overvolt AM 4.6 Francuzi nie poszli na kompromisy:
Taki zestaw zawieszenia gwarantuje, że poczujesz się pewnie i komfortowo na każdym, nawet najbardziej wymagającym szlaku. "Optimised grip on the rear triangle while retaining clearance on the front" to obietnica producenta, którą ten system z pewnością spełnia.
Lapierre Overvolt AM 4.6 napędzany jest najnowszą generacją flagowego silnika Bosch:
"Assistance électrique made in Germany" - to hasło mówi samo za siebie. Niezawodność, moc i zaawansowana technologia systemu Bosch to klucz do pełni satysfakcji z jazdy e-MTB.
Za przeniesienie napędu odpowiada nowa grupa komponentów od Shimano:
Jak podkreśla producent, "La transmission Shimano CUES offre tout ce que l’on attend d’un VTT All-mountain : fluidité, silence et rapidité d’exécution". To zestawienie gwarantuje, że zawsze znajdziesz odpowiednie przełożenie, a zmiana biegów będzie pewna i szybka.
Bezpieczeństwo i kontrola to podstawa, dlatego Overvolt AM 4.6 wyposażono w potężny układ hamulcowy:
Z takim zestawem możesz w pełni zaufać swojemu rowerowi i skupić się na czerpaniu radości z jazdy, wiedząc, że zatrzymasz się dokładnie tam, gdzie chcesz.
Lapierre Overvolt AM 4.6 toczy się na nowoczesnej konfiguracji kół typu mullet, łączącej zalety różnych rozmiarów:
Taki zestaw kół i opon to gwarancja, że rower będzie trzymał się szlaku jak przyklejony, niezależnie od warunków.
Każdy z tych elementów został starannie dobrany, aby zapewnić Ci maksymalną wydajność, kontrolę i komfort, pozwalając skupić się wyłącznie na przyjemności płynącej z jazdy.
Lapierre Overvolt AM 4.6 to nie jest zwykły rower elektryczny. To maszyna stworzona, by przesuwać granice tego, co możliwe na dwóch kółkach w górach. Łączy w sobie agresywny charakter roweru enduro z wszechstronnością i wydajnością all-mountain, tworząc pakiet, który zachwyci zarówno doświadczonych riderów, jak i tych, którzy dopiero odkrywają uroki bardziej wymagających tras.
Wyobraź sobie scenariusz: stromy, techniczny podjazd, który kiedyś wydawał się ścianą nie do pokonania. Teraz, z potężnym wsparciem silnika Bosch Performance CX (85 Nm) i optymalną pozycją dzięki stromemu kątowi rury podsiodłowej 76.5°, każdy obrót korby zamienia się w płynne zdobywanie wysokości. Energia, którą oszczędzasz, pozwala Ci cieszyć się widokami i zachować siły na to, co najlepsze – zjazd. A tutaj Overvolt AM 4.6 pokazuje swoje prawdziwe oblicze. Zawieszenie o skoku 170 mm z przodu (RockShox Domain Gold) i 160 mm z tyłu (Lapierre Shock) dosłownie połyka wszelkie nierówności – korzenie, kamienie, uskoki. Płaski kąt główki ramy 65° zapewnia niezachwianą stabilność, gdy pędzisz w dół, pozwalając Ci wybierać najśmielsze linie. Zawieszenie pracuje płynnie i progresywnie, dając Ci poczucie "unoszenia się" nad szlakiem, jednocześnie zapewniając fenomenalną przyczepność i kontrolę.
Konfiguracja kół mullet (29" przód / 27.5" tył) to kolejny as w rękawie tego roweru. Większe przednie koło z łatwością przetacza się przez przeszkody, niczym czołg, dając Ci pewność i stabilność na najbardziej rozbitych odcinkach. Jednocześnie mniejsze tylne koło i umiarkowanie długie tylne widełki (460 mm) sprawiają, że rower jest niezwykle zwinny i responsywny. Z łatwością wpiszesz go w ciasne zakręty, poderwiesz do manuala czy dynamicznie zmienisz linię przejazdu. To połączenie daje niesamowitą frajdę i pozwala na kreatywną jazdę.
Geometria z hojnym Reach 475 mm i długą bazą kół 1276 mm (dla rozmiaru referencyjnego) daje Ci mnóstwo przestrzeni do pracy ciałem i poczucie pełnej kontroli, nawet gdy teren staje się naprawdę wymagający. Nie jest to leniwa kanapa, ale też nie nerwowa wyścigówka XC. To idealny balans, który sprawia, że Overvolt AM 4.6 jest tak wszechstronny.
Niezależnie od tego, czy preferujesz długie, całodniowe wyprawy w stylu all-mountain, gdzie liczy się każdy kilometr i przewyższenie, czy też bardziej grawitacyjne odmiany kolarstwa, gdzie adrenalina miesza się z technicznymi umiejętnościami na trasach enduro, Lapierre Overvolt AM 4.6 dostarczy Ci narzędzi do realizacji Twoich pasji. To rower, który zachęca do eksploracji, do wychodzenia poza utarte szlaki i do ciągłego podnoszenia swoich umiejętności. Poczuj, jak "kinematics and handling border on enduro", oferując "unique manoeuvrability and responsiveness", i odkryj zupełnie nowy wymiar górskiej przygody.
Lapierre Overvolt AM 4.6 to nie tylko zaawansowana technologia i doskonałe osiągi, ale również przemyślany design i wysoka jakość wykonania. Francuski producent od lat słynie z dbałości o detale i estetykę swoich rowerów, a model Overvolt AM 4.6 jest tego doskonałym przykładem.
Już na pierwszy rzut oka widać, że mamy do czynienia z nowoczesną i agresywnie stylizowaną maszyną. Solidna, aluminiowa rama (HIGH Aluminium) o dynamicznych liniach podkreśla jego terenowy charakter. Jednym z kluczowych elementów designu jest doskonała integracja systemu wspomagania elektrycznego. Bateria Bosch PowerTube 600Wh została elegancko schowana wewnątrz dolnej rury ramy, co nie tylko chroni ją przed uszkodzeniami i warunkami atmosferycznymi, ale także przyczynia się do czystego i spójnego wyglądu roweru. Dzięki temu Overvolt AM 4.6 nie krzyczy "jestem elektrykiem!", lecz subtelnie komunikuje swoją moc.
Silnik Bosch Performance Line CX również został zgrabnie wkomponowany w okolice suportu, a jego nowa, bardziej kompaktowa obudowa dodatkowo poprawia estetykę i zwiększa prześwit. Okablowanie w dużej mierze poprowadzone jest wewnętrznie, co nie tylko wpływa na schludny wygląd, ale także chroni linki i przewody przed błotem, wodą i przypadkowymi uszkodzeniami.
Malowanie i grafiki są typowe dla marki Lapierre – nowoczesne, dynamiczne, ale jednocześnie eleganckie. Kolorystyka (informacja o konkretnym kolorze nie została podana, ale Lapierre zazwyczaj oferuje atrakcyjne opcje) z pewnością przyciągnie spojrzenia na szlaku.
Dbałość o detale widać również w takich elementach jak stery Acros Block Lock, które zapobiegają uderzeniu kierownicy o górną rurę ramy, chroniąc ją przed uszkodzeniem. Standard Boost w piastach, mocowanie hamulców Post Mount, czy montaż tylnego amortyzatora typu Trunnion to rozwiązania świadczące o nowoczesności konstrukcji i jej przygotowaniu na duże obciążenia.
Całość tworzy spójny i atrakcyjny wizualnie rower, który nie tylko doskonale jeździ, ale również świetnie wygląda. Lapierre udowadnia, że funkcjonalność i wysokie osiągi mogą iść w parze z dopracowanym designem, który podkreśla charakter maszyny i dumę jej właściciela.
Wiemy, że nie możesz się doczekać, aby dosiąść swojego nowego Lapierre Overvolt AM 4.6 i natychmiast ruszyć na szlaki. Dlatego mamy dla Ciebie doskonałą wiadomość: Twój nowy rower dostarczymy w 100% gotowy do jazdy!
Nasi wykwalifikowani mechanicy zadbają o każdy szczegół. Rower zostanie profesjonalnie złożony, wszystkie komponenty wyregulowane, a systemy sprawdzone. Oznacza to, że po wyjęciu go z opakowania (lub po odbiorze osobistym, jeśli taka opcja jest dostępna), nie będziesz musiał martwić się o skomplikowany montaż czy regulacje.
Twoje jedyne zadania przed pierwszą, ekscytującą przejażdżką to:
To wszystko! Żadnego montowania kół, kierownicy, pedałów czy zmagań z regulacją przerzutek i hamulców. Otrzymujesz maszynę perfekcyjnie przygotowaną do akcji, gotową, byś mógł od razu poczuć jej niezwykłe możliwości na ulubionych trasach. Nie zapomnij - składając zamówienie dodaj w uwagach informację o wadze użytkownika. Serwis ustawi odpowiednie ciśnienie w amortyzacji
Pamiętaj o bezpieczeństwie: Zawsze zalecamy zapoznanie się z instrukcją obsługi dołączoną do roweru oraz instrukcjami poszczególnych komponentów, szczególnie systemu Bosch. Przed każdą jazdą sprawdź ciśnienie w oponach i ogólny stan roweru.
Ciesz się bezproblemowym startem w świat przygód z Lapierre Overvolt AM 4.6 – my zadbaliśmy o resztę!
Decydując się na Lapierre Overvolt AM 4.6 z naszego sklepu, inwestujesz nie tylko w wyjątkowy rower, ale także w spokój ducha i pewność, że możesz liczyć na nasze wsparcie. Pasja do kolarstwa górskiego to coś, co nas łączy, dlatego zależy nam, aby Twoje doświadczenia z nowym sprzętem były wyłącznie pozytywne.
Twój nowy rower Lapierre Overvolt AM 4.6 objęty jest 2-letnią gwarancją sprzedawcy. Oznacza to, że przez dwa lata od daty zakupu możesz liczyć na nasze wsparcie w przypadku wykrycia wad fabrycznych materiałowych lub montażowych. Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości, jednak w razie jakichkolwiek problemów, jesteśmy tu, by pomóc.
Szczegółowe warunki naszej 2-letniej gwarancji, w tym zakres ochrony i procedury zgłaszania ewentualnych roszczeń, znajdziesz na naszej stronie internetowej w dedykowanej sekcji lub w dokumentach dołączonych do roweru. Zachęcamy do zapoznania się z nimi.
Jako Twój sprzedawca, jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci na każdym etapie – od wyboru idealnego roweru, przez proces zakupu, aż po wsparcie posprzedażowe. Rozumiemy, że rower taki jak Overvolt AM 4.6 to zaawansowany sprzęt, który może wymagać specjalistycznej wiedzy.
Pamiętaj, że odpowiednia konserwacja i dbałość o rower to podstawa jego niezawodności. Regularnie sprawdzaj stan kluczowych komponentów, czyść i smaruj napęd, kontroluj ciśnienie w oponach i amortyzatorach. Dzięki temu Twój Lapierre Overvolt AM 4.6 będzie Ci służył bezawaryjnie przez wiele sezonów, dostarczając niezliczonych godzin radości na szlakach.
Twoja satysfakcja jest dla nas priorytetem. Jesteśmy pasjonatami kolarstwa, tak jak Ty, i chcemy, aby każda chwila spędzona na rowerze była wyjątkowym doświadczeniem. Nie wahaj się z nami kontaktować – jesteśmy tu dla Ciebie!
Masz pytania? Skontaktuj się z naszymi ekspertami – pomożemy Ci wybrać idealny rower i konfigurację dopasowaną do Twoich potrzeb!
Dołącz do świata Lapierre i poczuj prawdziwą wolność na górskich szlakach. Odkryj, co znaczy jazda bez ograniczeń!
Parametr | |
---|---|
Tylne mocowanie hamulca | Post Mount |
Hamulec przedni | Shimano, Hydraulic Disc brake, M4100 4 pistons, 203 mm |
Hamulec tylny | Shimano, Hydraulic Disc brake, M4100 4 pistons, 203 mm |
Klamka hamulcowa | Shimano, BL-M4100 |
Tarcza hamulcowa | Shimano, SM-RT30 203 mm, Centerlock |
Zęby kasety | 11-48T |
Długość ramienia korby | 160 |
Zęby korby | 34T |
Typ korby | single |
Liczba biegów | 10 |
Kaseta | Shimano, Cassette, CUES CS-LG300-10, HG |
Łańcuch | Shimano, Chain, CUES LG500 9/10/11s |
Mechanizm korbowy | Samox, EC40-F13-ISIS + E13 Helix Core steel chainring 55CL |
Przerzutka tylna | Shimano, CUES U6000 10/11s Shadow+ |
Układ napędowy | Shimano, Derailleur |
Pedały | XLC, by VP |
Manetka lewa | Shimano, Triggershift, CUES U6000 10s |
Manetka prawa | Shimano, Triggershift, CUES SL-U6000-10R |
Pojemność baterii | 600 Wh |
Umiejscowienie baterii | Downtube |
Moment obrotowy silnika [Nm] | 85 Nm |
Umiejscowienie silnika | Center |
Bateria | Bosch, Powertube Horizontal 600Wh |
Ładowarka | Bosch, Quick Charger, Charger 4A |
Wyświetlacz | Bosch, Kiox 300 |
Silnik | Bosch, Performance line CX |
Rozmiar ramy | L |
Maksymalne obciążenie (kg) | 120 kg |
Typ widelca | Suspension |
Typ zawieszenia | Fully |
Skok zawieszenia przedniego | 170 mm |
Widelec przedni | Rockshox, Domain Gold Isolator R 15x110 29" 170 mm |
Rama | HIGH, Aluminium, Gents |
Damper (amortyzator tylny) | Lapierre, Shock 205x60 mm Trunnion/30x8 mm |
Średnica kierownicy | 35 mm |
Materiał kierownicy | Aluminium |
Wznios kierownicy | 30 |
Szerokość kierownicy | 800 mm |
Materiał sztycy | Aluminium |
Skok sztycy regulowanej (mm) | 150 mm |
Długość mostka | 45 mm |
Chwyty (gripy) | Lapierre, grips large diameter |
Kierownica | Lapierre, Flat bar, Thirty Five Alloy 6061DB, Rise: 30 mm, Ø: 35 mm |
Stery | Acros, Semi-integrated, Integrated ZS56/ZS56 Block Lock |
Siodełko | Selle Royal, Vivo |
Sztyca (wspornik siodła) | JD, Dropperpost, YSP18, Ø: 31.6 mm, travel: 150 mm + Shimano lever |
Mostek (wspornik kierownicy) | Lapierre, Thirty Five alloy 0°, Ø: 35 mm, L: 45 mm |
Rozmiar koła (referencyjny) | 27 |
Piasta przednia | Shimano, TC500, boost 15x110, 32H Centerlock |
Piasta tylna | Shimano, TC500, boost 12x148, 32H Centerlock, HG driver |
Obręcz przednia | Ryde, Disc30 32H, 30-622 Black Anodized |
Obręcz tylna | Ryde, Disc35 32H, 35-584 Black Anodized |
Opona przednia | Continental, Kryptotal F Enduro Soft, 60-622 |
Opona tylna | Continental, Kryptotal R Enduro Soft |
Rozmiary kół (Przód/Tył) | 29, 27.5 |
Parametr | Rozmiar S | Rozmiar M | Rozmiar L | Rozmiar XL |
---|---|---|---|---|
Sugerowany zakres wzrostu | 160-170 cm | 168-178 cm | 176-186 cm | 184-194 cm |
Bottom bracket drop [mm] | 30 | 30 | 30 | 30 |
Chain stay length [mm] | 460 | 460 | 460 | 460 |
Fork offset [mm] | 585 | 585 | 585 | 585 |
Fork total length [mm] | 44 | 44 | 44 | 44 |
Head tube angle | 64.5 degrees | 65 degrees | 65 degrees | 65 degrees |
Head tube length [mm] | 110 | 110 | 130 | 150 |
Reach [mm] | 433 | 455 | 475 | 500 |
Stack [mm] | 638 | 641 | 659 | 678 |
Seat tube angle | 76.5 degrees | 76.5 degrees | 76.5 degrees | 76.5 degrees |
Seat tube length [mm] | 390 | 430 | 460 | 490 |
Top tube length [mm] | 586 | 609 | 633 | 663 |
Wheelbase [mm] | 1231 | 1248 | 1276 | 1311 |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.