Strona główna » Gwarancja i reklamacje

Gwarancja i reklamacje

Zależy nam na dostarczaniu wysokiej klasy sprzętu rowerowego dopasowanego do Twoich potrzeb, dlatego w naszej ofercie znajdziesz wyłącznie wybranych, sprawdzonych dostawców, z produktów których korzystamy na co dzień. Jeżeli dostarczony przez nas do Ciebie produkt posiada jakąkolwiek wadę lub masz uwagi co do jego jakości, zgłoś reklamację. Przed złożeniem reklamacji, zapoznaj się z poniższą listą: 

1. Każdy oferowany przez nas produkt jest objęty 24-miesięcznym okresem gwarancji, a reklamacje rozpatrujemy bezpłatnie


2. Koszty transportu reklamowanego produktu są po stronie sprzedawcy (gwaranta - GreenBike Sp. z o.o. z siedzibą w Śremie) 

3. Gwarantem jest GreenBike Sp. z o.o  z siedzibą w Śremie przy ulicy Gostyńskiej 51 (Biuro Sprzedaży Wysyłkowej) i/lub producent wadliwego towaru

4. Przyjmujemy reklamacje na usterki, które pojawiły się w ciągu 2 lat od dnia otrzymania przesyłki

5. Reklamacje przyjmujemy domyślnie na zasadach rękojmi opisanych w art. 556, 560 i 561 Kodeksu Cywilnego (jeżeli chciałbyś skorzystać z gwarancji producenta - zaznacz to w swoim zgłoszeniu - więcej informacji znajdziesz na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów klikając TUTAJ

6. Ustawowy czas jaki mamy na odniesienie się do Twojego zgłoszenia to 14dni - staramy się rozpatrywać zgłoszenia w czasie maksymalnie 3 dni od zgłoszenia

7. Nasze działania ukierunkowane są na zadowolenie Klienta, dlatego w sytuacjach spornych lub w przypadku nieuznania roszczeń reklamacyjnych, przygotujemy rozwiązanie w oparciu o gest dobrej woli sprzedającego, tak abyś możliwie szybko mógł cieszyć się sprawnym sprzętem  

8. Kiedy uznamy złożoną przez Ciebie reklamację za zasadną, zaproponujemy jedno (lub kilka) z poniższych rozwiązań:

  • bezpłatna naprawa w jednym z ponad 300 serwisów rowerowych na terenie Polski 
  • wymiana produktu lub części produktu na nasz koszt na nowy i wolny od wad 
  • odbiór produktu lub części produktu na nasz koszt i naprawa w naszym serwisie Shimano Service Center lub rekompensata w innej formie - korekta ceny produktu


9. Aby zgłosić reklamację pamiętaj aby:

  • dokładnie opisać usterkę 
  • dodać do zgłoszenia zdjęcia/film, jeżeli wada jest widoczna 
  • dołączyć do zgłoszenia zdjęcie całego roweru
  • dołączyć do zgłoszenia zdjęcie uzupełnionej strony karty gwarancyjnej (z pieczątką, numerem ramy, podpisanej przez właściciela roweru) 
  • określić swoje roszczenia (wymiana, naprawa, w przypadku drugiej i kolejnej reklamacji złożonej z tytułu rękojmi możliwość zwrotu/wymiany na nowy)


10. Jesteśmy otwarci na sugestie i uwagi - bok@greenbike.pl
 


Aby zgłosić reklamację skorzystaj z formularzaKLIKNIJ TUTAJ ABY ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ
lub napisz do nas pod adres bok@greenbike.pl


 

 


Przejdź do strony głównej
Wszystkie prawa zastrzeżone - GreenBike 2022
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu