Turbo Levo FSR Short Travel 29 oferuje najnowocześniejsze technologie w przystępnej cenie. Otrzymał zawieszenie z małym skokiem (120 mm), zaprojektowane bardziej z myślą o maksymalnym wykorzystaniu prędkości 29-calowych kół niż o dużych wybojach, które eliminuje straty energii w trakcie pedałowania.
Turbo Levo FSR to przede wszystkim typowe cechy rasowego górala, czyli duża rura górna gwarantująca idealne dopasowanie, sterowność dzięki krótkim dolnym rurom tylnego trójkąta oraz stabilność, będąca zasługą nisko osadzonego suportu.
Rama z aluminium M5 została wyposażona w mocną i wydajną technologię Turbo ze zintegrowaną baterią i nowym silnikiem Turbo 1.3, dającym o 15% więcej mocy od poprzedniej wersji. Aby jazda była jak najefektywniejsza, silnik otrzymał regulację Rx Trail Tune, dzięki której płynnie i bezszelestnie wspomaga pedałowanie, ułatwiając podjazdy pod najbardziej strome stoki. Oczywiście możliwe jest ustawienie siły wspomagania pozwalające oszczędzać energię - ale kiedy już zdecydujesz się z niej skorzystać, moc dostarczana jest natychmiastowo, ze stałym momentem w całym zakresie kadencji.
Bateria jest w pełni zintegrowana w rurze dolnej, a szybkie i bezproblemowe wyjmowanie ułatwia ładowanie i wymianę. Bateria o długim czasie wspomagania została, podobnie jak silnik, odpowiednio umiejscowiona z myślą o optymalnym wyważeniu ramy. Nowe standardy rozwoju rowerów szlakowych wyznacza aplikacja Mission Control App, która steruje działaniem technologii Turbo, zintegrowany wyświetlacz Trail Display pokazujący wszystkie istotne parametry jazdy, pilot Trail Remote, dzięki któremu zmiana trybu jest możliwa bez odrywania rąk od kierownicy oraz miernik mocy pokazujący stosunek pracy silnika i kolarza.
Prezentowana wersja wyposażona jest w widelec RockShox Reba RL ze skokiem 120 mm (wersje Levo z dłuższym amortyzatorem mają widelec 150 mm), hamulce SRAM Level T oraz napęd z jedną tarczą SRAM GX/NX.
Specyfikacja:
UI/REMOTE | Trail Handlebar Remote, motor mode switch & walk-assist |
Silnik | Specialized 1.3, custom Rx Trail-tuned motor, 250W Nominal |
Ładowarka | Custom charger, 42V4A with Rosenberger plug |
Bateria | Specialized M1-460, integrated Trail Display, ANT+/Bluetooth® module, 460Wh, Mission Control App connectivity |
WIRING HARNESS | Custom Specialized wiring harness |
Łańcuch | KMC X11ES, 11-speed w/ Missing Link™ |
Manetki | SRAM GX, one-click shift-lever |
Tylna przerzutka | SRAM NX, long cage, 11-speed |
Wieńce | Forged steel, 32T |
Kaseta | SRAM PG-1130, 11-speed, 11-42t |
Mechanizm korbowy | Custom alloy crankarms |
Zacisk sztycy | Specialized, alloy, 34.9mm |
Rama | Specialized M5 Premium Aluminum, 6Fattie/29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, Command Post IR routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 120mm of travel |
Widelec | RockShox Reba RL 29, 51mm offset, 120mm of travel |
Tylna opona | Ground Control, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.3" |
Dętki | 29x1.75/2.4", 40mm Presta valve |
Szprychy | DT Swiss, stainless |
Przednia piasta | Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 24h |
Przednia opona | Purgatory, GRID casing, Gripton compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.3" |
Obręcze | Roval Traverse 29, hookless alloy, 29mm internal width, tubeless-ready, 24/28h |
Tylna piasta | Specialized alloy disc, sealed cartridge bearings, 12x148mm, 10-/11-speed freehub, 28h |
Amortyzator | RockShox Monarch RT, Rx Trail Tune, AUTOSAG, rebound and two-position compression adjust, 197x48mm |
Pedały | Specialized Platform, Cr-Mo axle, PP-Body |
Kierownica | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm width |
Siodło | Body Geometry Henge Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm |
Sztyca | Specialized 2-bolt head, forged alloy, 8mm offset, micro-adjust, 30.9mm |
Chwyty kierownicy | Specialized Sip Grip, half-waffle, XS/S: regular thickness, M/XL: XL thickness |
Mostek | Specialized Trail, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise |
Przedni hamulec | SRAM Level T, hydraulic disc, 4-Piston Caliper, 200mm |
Tylny hamulec | SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 200mm |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.