Siedem zwycięstw Roubaix na trasie Paryż-Roubaix potwierdza tezę, że płynność oznacza prędkość. Choć trzeba przyznać, że do tej pory trzeba było za nią zapłacić dość wysoką cenę. Ale to już historia. Całkowicie nowy Roubaix Pro to ugięcie w pionie bez żadnych kompromisów, a to za sprawą nowego Future Shock 2.0, który zapewnia więcej kontroli i ustawień amortyzacji, nowej sztycy Pavé dającej wrażenie pełnej równowagi w siodełku, aerodynamiki równej Tarmacowi i ramy Rider-First Engineered™, która została wyraźnie odchudzona. Czy rower jest jeszcze wygodny? Jak najbardziej - choć nie nazwalibyśmy go sprzętem do komfortowej jazdy, bo naszym głównym celem była efektywność. Taki jest w skrócie nowy Roubaix.
Osprzęt wersji Roubaix Pro ma za zadanie wynieść efektywność na absolutne wyżyny dzięki najlepszym dostępnym technologiom. Obejmuje fenomenalną 12-biegową grupę SRAM Force eTAP AXS (o której pewnie już coś wiesz...), lekkie karbonowe koła Roval Alpinist CL, całkowicie nową sztycę S-Works Pavé, karbonową kierownicę S-Works Hover oraz sprawdzone siodełko Power Pro.
Rama | karbonowa FACT 10R, geometria Rider First Engineered (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, gwintowana mufa suportu, sztywna oś 12x142mm, mocowanie h-ca flat |
Widelec | Future Shock 2.0 w/ Smooth Boot, sztywna oś 12x100mm, mocowanie h-ca flat |
Wspornik kierownicy | Future Stem, Pro |
Kierownica | S-Works Carbon Hover Drop 125mm, Reach 75mm, otwory montażowe do Di2 |
Owijka/Chwyty kierownicy | Supacaz Super Sticky Kush |
Siodełko rowerowe | Body Geometry Power Pro, hollow tytanowy stelaż |
Wspornik siodełka | S-Works Pave |
Obejma podsiodłowa | Hidden drop clamp |
Przedni hamulec | SRAM Force eTAP AXS, tarczowy hydrauliczny |
Tylny hamulec | SRAM Force eTAP AXS, tarczowy hydrauliczny |
Manetki | SRAM Force eTap AXS |
Przednia przerzutka | SRAM Force eTAP AXS, braze-on |
Tylna przerzutka | SRAM Force eTAP AXS, 12-biegów |
Tylny hamulec | SRAM XG-1270, 10-36t |
Mechanizm korbowy | SRAM Force AXS, 12-biegów |
Zębatki korby | 46/33T |
Środek suportu | SRAM DUB BSA 68 |
Łańcuch | SRAM Force 12-biegów |
Przednie koło | Roval Alpinist CL, 21mm wewnętrznej szerokości karbonowa obręcz, 33mm głębokości, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Aerolite spokes |
Tylne koło | Roval Alpinist CL, 21mm wewnętrznej szerokości karbonowa obręcz, 33mm głębokości, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Aerolite spokes |
Przednia opona | Specialized Turbo Pro, 700x30mm |
Tylna opona | Specialized Turbo Pro, 700x30mm |
Dętki | presta SV z zaworem 48mm |