GT Fury Elite to wyczynowy rower downhillowy (DH), stworzony z myślą o najbardziej wymagających trasach zjazdowych. Zaprojektowany na bazie karbonowej ramy z technologią High Pivot LTS, zapewnia maksymalną kontrolę, przyczepność i komfort w najtrudniejszych warunkach terenowych. To idealny wybór dla zawodników DH, pasjonatów bike parków oraz wszystkich, którzy oczekują bezkompromisowej jazdy w dół.
System High Pivot wykorzystuje wysoki punkt obrotu tylnego zawieszenia, co skutkuje bardziej naturalnym ruchem koła do tyłu podczas uderzenia w przeszkodę. Dzięki temu:
GT Fury Elite oferuje 200 mm skoku zawieszenia z przodu i z tyłu:
Rama | Fury Carbon, 200 mm skoku, High Pivot, Boost 12x148, Trunnion 225x75 mm |
---|---|
Tylny amortyzator | X-Fusion H3C DH Coil |
Widelec | RockShox BoXXer Select RC, 200 mm |
Korba | Race Face Chester 165 mm, 34T |
Napęd | SRAM X7 + X5, 9-biegowy |
Kaseta | SRAM PG 950, 11–28 |
Łańcuch | KMC X10 |
Hamulce | TRP Slate T4, tarcze 203/203 mm |
Koła | WTB ST i30 TCS 2.0, Tubeless Ready |
Opony | Maxxis Assegai 29x2.5 / DHR II 29x2.4, Maxx Grip, DH Casing |
Piasty | Formula 20x110 mm / 12x148 mm Boost |
Siodło | GT Scoop Flat |
Sztyca | GT Alloy 31.6 mm |
Tak, rower został zaprojektowany z myślą o jeździe w bike parkach, trasach DH i zawodach downhillowych. Jego zawieszenie doskonale radzi sobie z dużymi dropami i szybkimi sekcjami.
System High Pivot w Fury Elite znacząco poprawia pochłanianie nierówności i redukuje przeciążenia działające na korbę. Dzięki temu jazda jest płynniejsza, bardziej stabilna i mniej męcząca.
Tak, rama jest kompatybilna z konfiguracją MX – czyli koło 29" z przodu i 27.5" z tyłu, co zwiększa zwinność i poprawia prowadzenie.
Zdecydowanie tak – 200 mm skoku i zawieszenie typu coil czynią go idealnym rowerem do dużych skoków, gapów i technicznych sekcji.
Rama | Fury Carbon Frame, 200mm skoku, High Pivot, BSA 83mm, Trunnion 225x75mm, kompatybilna z kołami MX. High Pivot: To geometria zawieszenia, w której punkt obrotu tylnego trójkąta znajduje się wyżej niż zwykle. Pozwala to na bardziej prostoliniowy ruch tylnego koła do tyłu przy uderzeniach — lepiej pochłania duże nierówności. Zmniejsza też wpływ napędu na zawieszenie (tzw. pedal kickback) oraz poprawia trakcję i stabilność przy jeździe w dół po korzeniach i kamieniach. |
---|---|
Amortyzator tylny | X-Fusion H3C DH Coil — sprężyna stalowa zapewniająca liniową charakterystykę pracy i maksymalną niezawodność w zjazdach. |
Widelec | RockShox BoXXer Select RC 200mm — klasyka downhillu, potężna sztywność, płynna praca, regulacja kompresji i odbicia. |
Korba | Raceface Chester 165mm, z zębatką 34T — krótsze ramiona zapewniają większą kontrolę i zmniejszają ryzyko zahaczenia o przeszkody. |
Support | Race Face BSA — gwintowany suport, łatwy w serwisowaniu i odporny na warunki terenowe. |
Napęd | SRAM X7 + X5 9-biegów, kaseta 11–28 — prosty, wytrzymały napęd DH z wystarczającym zakresem przełożeń na trasy zjazdowe. |
Łańcuch | KMC X10 — mimo napędu 9-rzędowego użyto mocniejszego łańcucha 10-rzędowego dla zwiększenia trwałości. |
Koła | WTB ST i30 TCS 2.0, Tubeless Ready — szerokie obręcze pod opony DH. Zestaw MX zapewnia lepsze przetaczanie i zwinność (29” przód, 27.5” tył). |
Opony | Maxxis Assegai + Minion DHR II — najlepszy wybór do DH, mieszanka Maxx Grip i oplot DH gwarantują przyczepność i odporność na przebicia - lub inne opony tej samej klasy losowo |
Piasty | Formula 20x110mm / 12x148mm Boost — mocne, szerokie osie dla maksymalnej sztywności. |
Hamulce | TRP Slate T4 z tarczami 203mm — 4-tłoczkowy układ z dużą mocą hamowania i dobrą modulacją. |
Kierownica | GT Alloy Riser 780mm — szeroka kierownica zapewnia precyzję prowadzenia, 30mm rise daje dobrą pozycję do agresywnej jazdy. |
Mostek | Truvativ Descendant DH, Direct Mount — bezpośrednie mocowanie zwiększa sztywność i kontrolę nad rowerem. |
Gripy | GT Mushroom LockOn — wygodne i dobrze trzymające się dłoni, łatwe w montażu/demontażu. |
Stery | FSA Orbit 1.5" — duży rozmiar i solidne łożyska kulkowe dla trwałości i precyzyjnego sterowania. |
Siodło | GT Scoop Flat — płaski profil ułatwia przesuwanie się podczas manewrów zjazdowych. |
Sztyca | GT Alloy 31.6mm — prosta i wytrzymała konstrukcja, przystosowana do trudnych warunków. |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.