Życie nieustannie przyspiesza i - niestety - na nikogo nie czeka. By nie wypaść z obiegu, czas przesiąść się na szybszy rower, jak nasz Turbo Vado 4.0. Korzysta z wielokrotnie nagradzanej, niedostępnej nigdzie indziej technologii, zoptymalizowanej pod kątem szybkiej i bezproblemowej jazdy miejskiej. To wciąż Ty - tylko szybszy.
Turbo Vado ze zintegrowanym silnikiem Specialized 1.2 nowej generacji to optymalny rower miejski. Silnik 1.2 z regulacją Rx Street Tune oznacza cichą pracę, natychmiastową reakcję na naciśnięcie na pedały i optymalne wykorzystanie dodatkowej mocy w cyklu miejskim. Spójrz na to z takiej perspektywy: im mocniej naciskasz na pedały, tym więcej dodatkowej mocy generuje silnik, pozwalając szybko i efektywnie rozpędzać się spod świateł. Napęd na pasek oznacza płynną i cichą pracę bez zbędnych wibracji.
Specjalnie dla Vado 4.0 opracowaliśmy baterię Specialized U1-500, która jest w pełni zintegrowana z ramą, zamykana i w łatwy sposób daje się wyjąć i włożyć z powrotem. Tak czy inaczej, z pewnością nie zabraknie Ci energii w trakcie dojazdów do pracy, na zakupy, na kawę i wycieczek po mieście. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jaki dystans możesz pokonać bez ładowania, dane szacunkowe znajdziesz na kalkulatorze zasięgu Turbo.
Nowy przewodowy wyświetlacz Turbo Connect (TCD-w) to najlepszy sposób na podgląd danych Turbo. Pokazuje nie tylko najważniejsze dane jazdy (prędkość, kadencja, moc kolarza, odległość, poziom baterii, czas itp.), ale umożliwia też połączenie z najnowszą wersją aplikacji Mission Control App i pełne wykorzystanie możliwości Turbo. Dzięki darmowej aplikacji na iOS i Android możesz dostosować parametry silnika do swoich potrzeb, kontrolować zasięg, nagrywać/wczytywać trasy i wykonać podstawową diagnostykę.
Rower został wyposażony w bezproblemowy osprzęt, obejmujący 10-biegowy napęd Shimano, hydrauliczne hamulce tarczowe, przednie i tylne światło oraz uchwyty na bagażnik i błotniki.
- Turbo Vado ma lekką aluminiową ramę z geometrią Fitness/Transportation.
- Silnik Specialized 1.2 jest w pełni zintegrowany z ramą i otrzymał w modelu Turbo Vado regulację do jazdy miejskiej. Intuicyjnie reaguje na naciśnięcie na pedały - generuje tym więcej dodatkowej mocy, im mocniej pedałujesz. Płynną i cichą jazdę bez nawet najmniejszych wibracji zapewnia zabudowany pasek napędowy.
- Baterię 500 Wh, w pełni zintegrowaną z rurą dolną, można wyjąć do ładowania lub zamknąć na klucz, uniemożliwiając wyjęcie. Bateria komunikuje się z ekranem oraz pozwala wybrać jeden z kilku trybów, by zoptymalizować zasięg i efektywność. Do szacunkowych obliczeń zasięgu w oparciu o szereg zmiennych służy kalkulator Turbo Range Calculator.
Specyfikacja:
Wieńce 48T, custom alloy
Kaseta Shimano SLX, 11-speed, 11-42t
Mechanizm korbowy Custom alloy forged crankarms
Zacisk sztycy Alloy, 34.9mm
Rama Turbo Aluminum, bottom bracket motor mount, Fitness/Transportation Geometry, fully integrated & lockable down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, Smooth Welds
Widelec SR Suntour NCX E25, alloy steerer, 15mm thru-axle, 44mm offset, 50mm of travel
Tylna opona Trigger Sport Reflect, 700x47mm
Dętki Presta, 40mm valve
Szprychy DT Swiss Industry
Przednia piasta Specialized front hub disc, sealed bearings, 15mm thru-axle, 32h
Przednia opona Trigger Sport Reflect, 700x47mm
Obręcze 700C disc, double-wall alloy, sleeved
Tylna piasta Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h
RACK Turbo Rack, Closed Platform, direct fender mount, Racktime-compatible
HEADLIGHT Supernova V521s, 205lm w/ alloy mount to fork arch
KICKSTAND Specialized kickstand, 40mm mount
FENDERS Specialized DRYTECH fenders, 52mm width, stainless steel fenderstays
BELL Simple bell
TAILLIGHT Supernova E3, alloy housing, 3-LED, 250-degree visibility, fender mount
Pedały Specialized Commuter w/ grip tape & reflectors
Kierownica Specialized, alloy, 9-degree backsweep, 15mm rise, 31.8mm
Siodło Specialized Canopy Comp, hollow Cr-Mo rails, 155mm
Sztyca Specialized, alloy, single-bolt, 21mm offset, 30.9mm
Chwyty kierownicy Body Geometry XC Contour
Mostek Specialized Flowset, 3D-forged alloy, 20-degree rise, 31.8mm clamp
Przedni hamulec Shimano Deore XT T8000, hydraulic disc, 180mm
Tylny hamulec Shimano Deore XT T8000, hydraulic disc, 160mm
Silnik Specialized 1.3, custom Rx Street-tuned motor, 250W nominal
Ładowarka Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug
Bateria Specialized U1-600, On/Off button, state of charge display, 600Wh
WIRING HARNESS Custom Specialized harness
Strona WWW producenta:
specialized.comDane kontaktowe producenta:
Specialized, 15130 Concord Circle, 95037 Morgan Hill California, Stany Zjednoczone, telefon: (408) 779-6229Dane kontaktowe importera/pełnomocnika:
Specialized Poland, Ponczowa 14a, Warszawa, Polska, e-mail: infopl@specialized.com, telefon: 48 22 310 12 75