Nowy Explore E jest jeszcze bardziej dopracowany, powstał po to aby pomóc Ci jak najlepiej wykorzystać każdą podróż.
Rama Aluxx SL ma konstrukcję ułatwiającą montaż i demontaż toreb i sakw.
Silnik nowego Explore E+ to SyncDrive Sport wyprodukowany wspólnie z Yamaha, oraz zintegrowany moduł EnergyPak to wszystko zapewnia płynną jazdę, moc i przyśpieszenie.
Dzięki tym zaletom możesz pokonać jeszcze większe odległości i pokonywać strome podjazdy.
Zintegrowane chwyty na bagażniku ułatwiają transport rzeczy podczas wszystkich podróży.
Zalety roweru Giant Explore E+ 2 2022
Moc i płynność
Rama nowego Explore E+ razem z silnikiem SyncDrive Sport
zapewniają doskonałą jazdę i płynne przyśpieszenie nawet w najtrudniejszych warunkach.
Możemy go dostosować jak tylko chcemy, pomogą nam w tym różne tryby wsparcia.
Szersze opony bezdętkowe pomogą nam w uzyskaniu jak największego komfortu i stabilności.
Stabilność:
Rama Aluxx i silnik SyncDrive Sport
to idealne zgranie aby połączyć jak najlepsze prowadzenie
i przyśpieszenie na różnych drogach.
Integralność:
Nowy RideControl Evo z nawigacją pomaga użytkownikom znaleźć drogę,
a połączenie ze smartfonem daje nam dostęp do poczty elektronicznej,
wiadomości i innych aplikacji. Ten rower daje nam swobodę jazdy gdziekolwiek jesteśmy.
Zasięg roweru na jednym ładowaniu:
Zasięg akumulatora może znacznie się różnić, bardzo dużo czynników ma wpływ na długość naszej jazdy ( takich jak temperatura, wiatr, wzniesienia, waga użytkownika, rodzaj drogi, ciśnienie w ogumieniu, sposobu korzystania z wspomagania).
Zasięg Energypak 500 zaczyna się od 60 km przy bardzo ciężkich warunkach, a możemy osiągnąć do 170 km przy warunkach idealnych.
S | M | L | XL | XXL | ||
---|---|---|---|---|---|---|
A | Długość rury podsiodłowej (mm) | 435 | 485 | 535 | 585 | 610 |
B | Kąt podsiodłowy | 74,0° | 73,0° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
C | Długość górnej rury (mm) | 570 | 590 | 610 | 630 | 650 |
D | Długość główki ramy (mm) | 125 | 140 | 155 | 170 | 185 |
E | Kąt główki ramy | 69,5° | 69,5° | 69,5° | 69,5° | 69,5° |
F | Wyprzedzenie widelca (mm) | 42 | 42 | 42 | 42 | 42 |
G | Trail (mm) | 91,3 | 91,3 | 91,3 | 91,3 | 91 |
H | Baza kół (mm) | 1112 | 1121 | 1142 | 1163 | 1163 |
I | Długość tylnego trójkąta (mm) | 455 | 455 | 455 | 455 | 455 |
J | Obnizenie srodka suportu (mm) | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 |
K | Stack (mm) | 605 | 619 | 633 | 648 | 648 |
L | Reach (mm) | 385 | 400 | 416 | 432 | 432 |
M | Przekrok (mm) | 745 | 775 | 808 | 844 | 844 |
N | Szerokość kierownicy (mm) | 690 | 690 | 690 | 690 | 690 |
O | Długość wspornika kierownicy (mm) | 60 | 70 | 80 | 90 | 90 |
P | Długość ramienia korby (mm) | 170 | 170 | 170 | 170 | 170 |
Q | Rozmiar kół | 700C | 700C | 700C | 700C | 700C |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.