» Gwarancje i reklamacje

Gwarancje i reklamacje

Klient w razie niezgodności przesłanego towaru ma prawo zrezygnować z zamówienia – prawo to jest określone w warunkach Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.). Ewentualne spory powstałe między Kupującym a Sklepem internetowym Green Bike będą rozwiązywane zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz.U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.

Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub rachunkiem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Dokument gwarancji zostanie dostarczony przy dostawie towaru.

W przypadku reklamacji klient powinien udać się do najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego lub skontaktować się z nami.
Przejdź do strony głównej
Wszystkie prawa zastrzeżone - GreenBike 2017